"Konstig? Jättekonstig!"

Ja, ovannämnda citat är från "Killinggänget på Grand". Om ni inte sett den, ladda hem den och garva som aldrig förr.

Iaf, efter att ha läst Fannys senaste inlägg (SE NEDAN:P) så kom jag på en sak jag har funderat över. Även två kvinnor bredvid mig i busskön en gång. På Vasaplan nere i stan är det en neonskylt högst upp på ett höghus där det står de världsberömda orden "Nobody buts baby in a corner!" Sen står det inget mer. Inget att det är någon som gör reklam, ingenting. INGENTING! Jag blir tokig. Varför? Vem? Ska nog googla det. Jag spricker snart tror jag.

På tal om att skotta snö, lägger jag upp några bilder från vår utflykt till Plantagen:

Kicki dreglar över grymgrillen! Jag likaså.


Den dagen outfit. Notera posen. Too cool for school.


Nåja, tulpanerna fick följa med hem iaf.

Godnatt mitt herrskap.

/P

Kommentarer
Postat av: idos

Du får gärna publicera svaret om varför "nobody" står där på kyrkans vägg eller vad det nu är för lokaler....I need to know!

2009-04-21 @ 12:20:48
Postat av: Linnea

Ni är utmanade (kolla på min blogg)

2009-04-21 @ 22:27:16
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: sandra

jaaa de har jag ju också funderat på, säger som ida, säg till när du vet :)

2009-04-22 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0