Håll till godo!

Kollade just på statistiken. Jag förstår varför vi har en nedåtgående trend just nu. FÖR ATT DET ÄR PÅSK OCH JAG SITTER I LÄGENHETEN MED SURVÄDER UTANFÖR OCH INGA KOMPISAR ATT VARA MED!

Så, då fick jag ut det. Frustrationen. Sitter och funderar på att kanske städa. Eller kanske plugga. Förstår ni då, varför frustrationen har tagit över?!?!

Men, jag har planerat ett frukansvärt roligt inlägg till ikväll. Haha, jag måste bara ladda kameran och få hit Fröken Bälter, måste nämligen ha rekvisita! mohaha. håll till godo, alla ni som sitter på internet under påsken. Som jag, patetiska människa,

/P

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Petra. jag har utmanat dig.

2009-04-19 @ 21:05:39
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0