Det är inte varje dag..

Håll i hatten nu kära läsare!
Jag är en av de FÅ utvalda bland Sveriges befolkning att delta i juryn för svensktoppen!  Vi behöver inte göra någon stor grej av det när de nästa program presenterar deras nya kändis jury. Mitt mål som nya jurymedlem är att, Du är min man ska klättra upp från sin femte plats till första plats. Så bli nu inte förvånade när ni hör Du är min man spelas som etta på svensktoppen inom kort.

Vad händer annars här hemma hos oss? Det är allt mellan himmel och jord, vissa jobbar, vissa städar, vissa slappar och vissa går i skolan.. De är lite olika dag till dag. Nu står i alla fall balkongen klar, det är fina blommor och ny matta. Hoppas bara det fina vädret kommer tillbaka så att vi kan börja bruka den snart...

Mycket vuxenpoäng nu, bäst att dra på sig tofflorna och krypa upp i soffan med en dagstidning.. 

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0