Är det det här som är vår?

Jag har ju skrivit förut om att jag inte gillar vinter sådär värst mycket. Jag har väl efter senaste tidens flängande insett att jag inte gillar vädret i norra sverige alls riktigt. När jag i onsdags lämnade Umeå snöade det och det var väl någon minusgra. Här i Halmstad är det väl ungefär 16 grader i skuggan, inte ett moln och på marken finns det BLOMMOR! Ja, riktiga blommor.

Jag är då och hälsar på min kära vän Elin. Mycket trevligt. Igår var vi ute och gick vid nissan (?) och vid havet. Åt medhavd sallad och sedan blev det glass på torget. Klädseln var tshirt, uppvikna byxor och ballerinas utan sockar. När vi senare på eftermiddagen låg ute och stekte i solen var jag tvungen att gå in för att det blev för varmt. Grymt härligt!

Idag blir det volleyboll ute med vänner till elin. Och så får jag träffa ohnny och Rebecka en sväng. Kul de luxe!
Och så bowling ikväll! Japp. Jag har det gott.

Skönt att få vara borta en helg utan att plugga. Det får bli till veckan när jag är hemma i Umeå igen. Då ska jag läsa makroekonomi i sinne och räkna bnp på alla världens länder.

Nu; volleybolljakt och ut i solen!
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0