Woooo oooo000OOO

Okey, jag säger det bara en gång till, börja rösta. Och rösta på mig. För jag VET att mina sockar är bäst och att alla har sådana sockar hellre än josses fjukiga som går sönder direkt, och för att inte tala om Fannys sockar som verkar vara höga på crack. Nä, vet ni vad. Jag vill ha en trisslott, inte köpa en!!!

Sitter och läser bloggar hela tiden!! Jag är helt tokig. Egentligen är det som att läsa någons dagbok. På ett sätt. Fast ändå inte. Jaja, konstigt fenomen det där med bloggar.. :P

Ska snart dra över till min "girl-next-door" granne Burre. ÄÄÄÄÄxeeell är där och hälsar på i veckan så jag hoppas på att vi ska genomföra årets glöggprovning och se idol. Men de verkar inte vara Idoltittare direkt, Jaja, jag får väl övertala dem. Det löööser sig.

Oh, jag glömde nästan berätta, jag har skrivit på kontrakt för Vännäs innebandy som spelar i Div 1. Tror ni jag är nå mäkta stolt?!?! Jag har varit helt till mig i två dagar nu och kan inte vänta på att:

få springa ut på plan och känna vinden i mitt hår
och innebandybollar skjutna på mina lår.

Jag är så glad att jag tillochmed skriver ett rim! Wiiie:D:D:D
Första träningen(!) på måndag. Hoppas jag lever upp till förväntningarna bara!!

TJING:D


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!

Grattis till kontraktet. Nu får en Pitebo visa var skåpet ska stå. Lycka till!

2008-11-29 @ 08:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0