This little light of mine

Först: TACK emma för den oerhört fina motiveringen! Du är värd en fika på ekan! Jag kommer hem imorgon så då kanske vi hinner i helgen? 

Och till er som tvivlar på in inställning till sockar, så har jag det INTE för att det är snyggt, det är praktiskt! Och så sparar jag pengar!

Men, men nog om vår socktävling, lite fler motiveringar önskas, annars vinner ävl jag eftersom emma är den enda som har lämnat någon motivering och den var på mig...

Här hemma så är kollektivet nästan hela tiden fyllt av musik. J håller på att lära sig att spela gitarr, just nu är det två låtar som står på hennes repertoar, "Go tell it on the mountain" och "this little light of mine" Hon spelar jag sjunger, och jag kan den fram och baklänges snart. Men duktig är hon, vi har hunnit med konserter både för P och I. Får se när repertoaren utökas..





Kommentarer
Postat av: I

Jag ser framemot nästa föreställning!

2008-11-27 @ 19:54:01
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0