Sockar eller strumpor?

Okey, det är officiellt. Nu ska kollektivet ha den första tävlingen någonsin! Om ni läsare inte röstar blir vi högst besvikna! Vi kan se hur många som har varit inne på sidan, så då förväntar vi oss LIKA många röster. Och den bästa motiveringen kommer att kora vinnaren. Vinsten blir en trisslott som de två förlorarna måste betala till vinnaren!


Bild nr 1
Fannys sockar


Bild nr 2
Petras strumpor


Bild nr 3
Josefins sockor.

Så, vem vinner denna extremt viktiga tävling, jag menar, det är ju ändå en trisslott på spel. För "Plötsligt så händer det"!

/P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag röstar på "Fannys sockar" (är inte partisk)!



Olika förger på vänster och höger

gör att man kanske hittar åt söder.

Söder är det väderstreck man bör åka

om man inte med kollektivet vill bråka.

För ibland kanske man måste hälsa på

och se vilken färg det är på sockans tå.

Om det är av olika sort

kanske man kan åka bort!

Fanny vinner utan tvekan

om ni sen kommer upp kan vi ta en fika på ekan..



Haha!



Plötsligt händer det!



Kram på er

2008-11-26 @ 23:49:37
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej!

Jag utser ingen vinnare men jag utser en förlorare. -Fanny du är en looser! Det där har väl alltid varit Josefins grej? Vissa växer upp men andra går tydligen andra vägar.



Sköt om er!





2008-11-27 @ 08:22:54
Postat av: Elin

Hmm jag lägger min röst, men måste säga att Fannys sockar får mig att tänka på SOS seglarsällskapsresan!!! Rött för styrbord och grönt för babord.. eller var det tvärt om??

2008-11-27 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0