Nattsuddarn

Jag är kass när det kommer till att vända dygnen. Jag gör det i all hast att jag knappt märker det.

Innan J och F gick och lade sig 21.30 drack vi en kopp te och unnade oss en bit mörk choklad. Var är världen på väg?! Vi beter oss som vuxna! Sen när, NÄR, började Petra Sjöberg äta en bit MÖRK choklad för att sedan gå och lägga sig halv tio?! Nä, just det, jag har inte riktigt än börjat med det, för jag nattsuddar jag! Fast egentligen gör jag väl inte det, klockan är ju bara trots allt 23.46. Och jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Gah, pensionen, here I come.

Emil kommer ner imorgon, plus att Erik kommer också så det kommer bli en myrstack här, men äsch, det är vi ju van med alla periodare i detta kollektiv! Blink Blink;)



Snart Etiopien! Jag kan knappt bärga mig:D

Gunåååttt
/P

Kommentarer
Postat av: amela

ni er kassa på att uppdatera!!!

Ni är TRE små individer som har möjlighet att blogga mer.. Så do it!!! :)

2008-11-06 @ 16:49:09
URL: http://karameller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0