middag

Efter att ha slitit med min tenta (som förövrigt gick ok, tror jag) så begav jag mig hemåt, därifrån raskt vidare till framror på sjukhuset. Alla tre. Där bjöd hon på middag som vi åt tillsammans med hennes väninnor som också bor där. En  mycket trevlig kväll, tror vi alla (både unga och gamla) njöt för fullt. 

På väg hemifrån var vi alla tre på mycket gott humör efter en trevlig måltid så stämningen var på topp. Så som den ofta är här i kollektivet.

Resten av kvällen har ägnats åt att Josefin testade och furundrades över hennes nyinköpta mopp. u sa städningen bli än mer effektiv...

Just nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli tolv, å blir det valvaka för mig. Är ledig imorgon så då blir det sova utan väckarklocka!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej brudar! Jag tycker vi styr upp en "Etiopienkväll" snart. Jag tycker också att vi taggar ordentligt för lördag ;) tjihoo!

2008-11-05 @ 14:32:47
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0