Kvällens sittning

Jaa då är det fredag och jag är oerhört trött efter en vecka med både tenta och ny kurs. Sista föreläsningen i eftermiddag var koncentrationen låg, satt mest och surrade.. Morgonen började jag däremot med ett Bodybalance pass. Var ytterst tveksam till denna blandning av pilates, yoga och thai chi då jag inte är känd för min smidighet eller uppskattade yoga speciellt mycket då jag testade det. Men jag måste erkänna att jag hade fel, det var ett riktigt roligt pass. Inte jättejobigt (men inte heller så att man inte kände att man tränade.) blev en bra start på dagen.

Nåväl, istället för att vila så kommer jag ägna kvällen åt återsittning (den för de i våran klass +våra faddrar sen nollningen) Tror att det kommer bli en trevlig kväll, alltid roligt att få umgås lite med folk man i normala folk inte gör.

Temat för kvällen är charter, så jag har låtit mig inspireras av detta:




Ja, kanske inte så extremt, har inte helt bestämt min utstyrsel, men det lutar åt shorts, linne, sandaler (med de obligatoriska sockarna i) och till det en magväska i läder. Får väl se om detta blir flipp eller flopp.

Nu: en kort power nap..

Kommentarer
Postat av: Christina

Hmm...

"våran klass" kanske det heter: vår klass? Skönt med lite mänskliga drag.

2008-11-07 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0