Krut Barbro

Folk som känner mig vet att jag har väldigt dålig kordination.
Den är näst intill obefintlig. Iallfall så var jag med Ida och Carina på hjärngympa igår. Det är en gruppträning på 1½ timme men en ledare vid namn Barbro. Hon är kanske i 50 års åldern och är starkare än starkast. Hon har kordination som är 1000 ggr bättre än min och hennes armhävningar är sanslösa.
Där var jag med ca 90 till, jag var nog bland de sämsta på passet..(det fanns några till i min klass). Innan ja gick på passet tränade jag hemma i vardagsrummet på dubbelstutsar och hoppningar. Tjejerna skrattade åt mig men jag for ändå. Efter passet så var jag död, efter att ha försökt hänga med i krutbarbros tempo så fanns de inte nå krafter kvar. Så när ja kom hem gick ja till sängs..

Hur som hellst då är ja på praktik. Eleverna är hur söta som hellst och har en superbra handledare. Är verkligen nöjd med praktiken. Visst blir man trött av allt ljud men de är verkligen roligt.

Ikväll så har ja iallfall varit på flodhäst dans och nu sitter ja och väntar på Erik och Jonas. Ska bli trevligt med lite pite folk. Vi får heller inte glömma att Petras pojkvän Emil är hära, nyklippt och fin.

/J


Kommentarer
Postat av: Ida

järngympa Josefin, inte hjärn :P

2008-11-06 @ 22:45:23
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0