Kan du vara tyst Petra? Jag har ju pratat med dig HELA dagen!

Dagen har varit full med upptåg och obligatoriskt svammel! Jag steg upp ganska sent i jämförelse med J som skramla på där kring 10 snåret. Josse sprang på skyltsöndag och jag gjorde väl som mest ingenting. Sen skulle vi dra till nydala och dricka glögg och sen såg vi på "Erik och Mackan": De är som roliga de där två. Rekommenderar starkt det programmet som går på 6:an. Och nej, det var inte ett sponsorinlägg även om vi hade velat.
Ja, sen på hemvägen "genade" jag och Kicki och när vi mötte upp Ida och Josse hade de hunnit göra en fin, fin snögubbe. Ida bidrog med den chica mössan. Som sagt, detaljer gör outfitten brudar!






Vacker skyltsöndag i ett regnigt umeå med en stoltserande Pablo.
Nu är det läggdags för vi ska upp med tuppen för att bedöma den nya julkalendern. Men det var rackars bättre förr vågar jag nog redan nu säga!

Peace Out! /P&J

Kommentarer
Postat av: Ida

Både snygg snögubbe, MÖSSA och Pablo! Jag tjuvar nu helt ärligt dessa bilder till mig alldeles egna blogg. heeiipa!

2008-11-30 @ 23:06:05
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linnea

det såg blött ut på stan.

Vem är denna pablo?

2008-12-01 @ 17:58:29
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0