en lugn dag

Söndag och snöstrom i Umeå. Jag vaknade vid halv tolv och kände mig rätt utvilad. Igår var jag på mindre bra humör för att jag blev väckt av J och P halv elva.. Konstogt egentligen, jag har alltid varit känd för att vara morgonpigg, men sen jag flyttade till umeå har det verkligen inte stämt. Jag skulle kunna sova jämnt. Det är ju så skönt!

Har varit en riktigt lugn dag, var med min grupp hos U för att jobba på vår rapport, jag var inte riktigt med, orkade nästan ingenting. Var helt slut. Men nu är vi nästan nästan klara. Sista genomläsningen imorgon sen får vi äntligen lämna in den!

Nu har jag och J ätit kycklingtacos, jag både lagade och diskade!
Nu är det totalt lugn framför tvn. Vi väntar mest på kvällens höjdpunkt, Finalen av ensam mamma söker! Spännande.

Ha en fin kväll!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0