Dyrt besök

Ja, som J skrev igår så har det varit tyst ett tag nu. En anledning till detta kan kanske vara att kollektivet inte har varit sig likt på sistone. Förra helgen åkte jag och J och jobbade, när vi kom hem var P hemma i Piteå så hela veckan var vi bara två. Sedan i torsdags lämnade jag Umeå också jag för Piteå. 

Anledningen att jag åkte hem var för att jag skulle åka till tandläkaren. Oerhört viktigt, kunde inte vänta sa de när jag ringde dit. Så i torsdags åkte jag 22 mil för detta viktiga beslut. När jag kom dit var jag där i kanske 2 minuter, allt såg ok ut och sedan kostade kalaset 300 kronor!! Hur viktigt kan det vara?

Hur som helst var det skönt att vara hemma, har hunnit plugga en hel del vilket var otroligt välbehövligt. J har ju gjort bort sin tenta men min väntar på tisdag. Aldrig mera förvaltning!! Usch, inte en kurs som jag uppskattat.

Imorgon blir saker återställda till det normala igen. Både jag och P återvänder hem. 
Då blir det nya recept och historier från oss!

Ha det fint!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0