Confessions of a dangerous mind

Ja, okey, jag erkänner. Hela kollektivet erkänner. Vi är suckers för Sune. Just nu kretsar allting kring Sune och hans helt jävla underbara svensson (egentligen Andersson) liv! I love it!
Har gott runt nu sen förra fredagen och viskat "guuuud, guuuuuud" för mig själv och ser den egentliga matgubben framför mig och sen Sune som snor en korv. Jag ler varje gång jag tänker på det. Ah. Har faktist luskat fram en bild på honom i äldre dar. VI satt här för någon dag sen och diskuterade detta.

Är det verkligen Sune? The Sune? Och förresten hörde jag skvaller om att han hatade att bli förknippad med Sune när han gick gymnasiet. Konstig?


Nog pratat om Sune för stunden för nu har J och F hunnit somna...

Har blivit helt fäst dock vid Gossip Girl. Snygga outfits och Chuck är så slibbig! Yeeew! Och Serena har en härlig röst. Henne gillar vi.

Imorgon väntar ett sjukhusrestaurangbesök och knep och knåp inför en redovisning på fredag. Tror jag ska kasta mig in i den mytomspunna Scrapbooking (?)- världen. Får väl se hur det slutar! Tur jag kan skratta åt mina egna misstag må jag då säga!
Nu ska jag följa de andras exempel och ska dra till kojs!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Man ser det just runt munnen. Typ hopdragningarna vid munnen, men annars är det helt oförståeligt!

2008-11-20 @ 17:43:40
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh lalla, kanske man borde styra upp Sune ?! ;P Hahhahaha

2008-11-20 @ 17:43:54
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: petra

haha ja han ser inte ut som man förväntade sig eller hur!

2008-11-20 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0