Är de något för mig kanske

Yes, nu är jag och P just avslutat mitt core pass jag och hon har haft i vardagsrummet. Jag har vilodag från träningen idag men P tyckte att vi ändå skulle träna lite. Efter att ha varit nog många gånger på Core så behöver man knappt gå dit tyckte vi så vi höll ett hära hemma. Hör och häpnad så höll vi på ungerfär lika länge som man gör på IKSU. Så båda var väldigt stolta efter detta..
Kanske man skulle ha tagit och blivit tränar på fritiden, kanske man kan starta ett pass hemma i vardagsrummet.. humm.. tåls att tänka på.

Helgen tänker jag tillbringa hemma hos mamma och pappa. Detta ska bli väldigt mysigt med tanke på att ja inte har varit hem nå under hela terminen. Ska bli så skönt att vara i ett hus, och ett hus fullt med mat i kylen. Hoppas nu mamma läser detta så hon förstår att hon kanske ska överraska mig med något gott i kylen?:)

Nu måste ja sova så jag orkar upp och räkna matte på morgonen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0