Ännu en kväll

Så var det tisdagskväll, liksom förra tisdagen var vi hos farmor och åt middag. Ännu en trevlig kväll. Tyckte vi och vårt sällskap.

Resten av kvällen har jag ägnat åt Desperate Housewifes och allmänt slötittande på tvn. Under tiden har J och P tvättat och nu håller det som bäst på med ett Core-pass inne i vardagsrummet. J leker instruktör och skriker åt P samtidigt som hon själv också tränar. Jag begrundar det hela med hänvisning till att jag har vilodag idag (vilket jag faktiskt har, var både och dansade och på spinning igår)

Sen fick även jag och J en idé som P mottog med viss skepsis. Vi funderade på att spara lite pengar och flytta till något mindre. Kanske ett studentrum för säg så där  2000 kronor i månaden. Inte alls trångt för oss alla tre. Inte alls något bråkande.. Jaa, vad tror ni? Kanske något att tänka över..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0