Vi lever och har det bra

Efter 22min 59 sekunder ar jag antligen inne pa forsta sidan. Yes!!

Flygresan gick i alla fall bra, inga storre problem innan vi skulle hoppa pa planet som gick till addis. Dar vart det ett litet brak mellan oss och en rik etiopier.. men det loste sig..
Val framma pa gasthuset sa knackade vi pa dorren. Ingen hade nagon aning om att vi skulle komma, och det fanns inga rum lediga. Sa vi tillbringade morgonen i vardagsrummet.. alla ratt trotta. Men nu har det lost sig, vi bor i 2 rum nu, men pa torsdag ska vi byta till 2 andra...

Vi har hunnit med en hel del pa de har tva dagarna. Varit pa rundtur, pa skolan och ett girlshome.. Dagarna hara gar aldigt snabbt men man hinner gora mycket.
Imorgon ar det i alla fall nyar och da ska vi lyxa till det lite. vi ska pa sheraton och bada, sedan pa kvallen ska vi ut och kaka med nagra svenska killar som vi har traffat hara. de blir roligt det...

Annars sa har vi planer pa att aka pa utflyckt pa torsdag kvall.. kommer antaglingen hem lordag. Sa vi kommer inte att ha tillgang till dator, sa ni behover inte ha nagon tillgang till internet eller telefon. bara sa alla oroliga foraldrar vet.

Nu ska vi och kaka middag, inte injera denna gang. Har faktist lart mig tycka om det lite nu.. Alla tjejer at det till lunch idag. Sa vi gor mnga framsteg minnsann..

sa kort fattat. Vi har det jatte bra, ingen ar dum mot nagon. Vi lamnar ingen och etiopierna ar jatte snalla med oss. Ingenting att oroa sig for.

Nu har nagra av donnerna gatt och bestallt bord pa Zebra Grill (Mamma, kommer du ihag?), sa bast att borja begesig dit.. som sagt, detta kommer sakert ta ett tag att ladda...

Manga kramar fra alla oss.  Hoppas ni har det bra dar hemma!

//Josse


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej flickor!

Visst kommer jag ihåg! Jag kommer särskilt ihåg Fannys små fågelvingar. Jag är riktigt avundsjuk på er men en dag återvänder även jag.

Kramar

2008-12-30 @ 18:48:19
Postat av: Kicko

heeej=)

skönt att höra att ni har det bra! här hemma i piteå blåser det som aldrig förr! har jobbat hela dagen i dag men vi var tvungen att stänga mitt i allt för att strömmen försvann! hoppas ni har bättre väder än jag!

Gott nytt år på er!!

Ta hand om er!!

Pusspuss

2008-12-31 @ 16:48:37
Postat av: Linnea

Härligt att höra att ni lever och har det bra! Vi har det bra här hemma också. Vi hade en toppen nyårs.

Sköt om er, kramar! :)

2009-01-01 @ 15:41:19
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: marie

Hej tjejer! skönt att höra att ni har det bara fint, fortsätt må gott..saknar er!kramkram

2009-01-02 @ 23:47:59
Postat av: Ulrika

Hejsan

Kom på att ni hade en blogg här idag :) Kul å höra att ni verkar ha de bra!! Och Gott Nytt år på er. När var de ni(fanny) skulle komma hem :P? själv åker jag först den 11 till umeå..långledig med andra ord..hehe..Nåja hoppas att allt e superbra Kramar

2009-01-04 @ 00:03:23
Postat av: Maria och Lasse

Hej bönor!

Hoppas att allt är bra med er även idag. Jag pratade ju med Isa igår och då var ju allt bra så jag förmodar att det är så även idag.

Under nyårshelgen har vi varit i Norge. Nästan skitväder på vägen dit och absolut skitväder med snö i 45 grader vinkel och hård blåst på nyårsnatten. Lagom halkigt på vägen över fjället!!

Trettodagsafton firar vi hos Ulla och Pelle med finmiddag och si så där 8 rättersmeny.

Hoppas att ni får fortsatta bra dagar i värmen!

Många kramar till er från Lasse och Maria

2009-01-05 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0