Vad är detta?

Av alla er läsare så finns det inte många som kommenterar våra inlägg. Detta tycker vi är väldigt tråkigt. En av er läsare som inte behöver ta åt sig är Ida. Nästan varje dag lämnar hon ett spår av sig. Mamma var ganska aktiv till en början men slutade snabbt. tråkigt!

Sista veckan på praktiken nu. Känns skönt men ändå tråkigt. Finns så himla många söta barn, de är fantastiska. Imorgon är det i alla fall pyssel på schemat. Så vi ska göra smällkarameller hela dagen. Så de ska bli trevligt. Skönt med en lektionfri dag!

dagens bild är i alla fall Ida. Bara för att hon är den mest aktiva kommentatorn! Fler kommentarer efterfrågas. Kanske ni kan få bli dagens bild någon dag!?


Nu ska jag och Fanny äta våran paj som vi hoppas är GOOOOD! men det lär den vara, med tanke på vem det är som har gjort den!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ber om ursäkt! Ska bättra mig! Väntar fortfarande på min trisslott! ;)

2008-12-15 @ 16:11:21
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: I

Den där Ida verkar vara en hyvens prick!

2008-12-15 @ 18:29:47
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0