strålande jul

Nu är jag hemma i Umeå igen efter en trevlig helg i Piteå. Efter att ha haft ett "familjemöte" så här på eftermiddagen så började vi julpynta med det jag tog med mig från farmor och mamma. Blev faktiskt jättemysigt i lägenheten. Julstäningen infann sig också när vi satt och åt köttsoppa med tända ljus och julgardinerna upphängda! Eftersom jag inte var i Sverige förra året vid jul, missad ejag ltie av julstämningen, när det var 20 grader varmt och vi jobbade typ alla dar utom julafton. Så iår blir det desto mer. Har däremot inte sett årets julkalender ännu, men jag har däremot lyssnat på "munken och kulan änglabyrån" sjukt rolig julkalender av en man vid namn åke samuelsson, ska se om jag hittar något klipp att dela med mig av.

Ha en trevlig kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!

Detskulle vara trevligt med en liten bild på ert pyntade fönster.

Sköt om er.

2008-12-02 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0