soon and very soon

Nu, så är vi hemma i Piteå igen för julen. Avfärden igår var planerad till nio, tio på morgonen, men av olika anledningar så kunde inte bilden lämna umeå förrän vid tretiden.. Efter en fyra(!) timmar lång bilfärd var vi hemma. Både bilresan och när vi väl kom hem var oerhört roliga, vi skrattade och skrattade. Mest kanske åt olika minnen. Hur osm helst, skönt att vara hemma. Josefin ligger hemma sjuk och jag har väl så smått börjat planera att ta tag i mig själv och åka in till stan. Känns som det kommer bli lugna dagar hemma, det behövs nog för om en vecka åker vi! helt galet. tänk så snart vi är där!

Bjuder även idag på lite bilder från addis, denna gång från när mamma och josefin var och hälsade på:


Kaffe under avokadoträdet på missionen där jag bott under mina tidigare vistelser


Korsordslösning under samma favoritträd


Shop av sjalar, skor och annat. Jag övar på min prutnig..

Ha en skön jul, får se om någon av oss återkommer innan vi är tillbaka i umeå igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0