Snart ett och halvt år...

Ja det är snart ett och halvt år jag har bott här i Umeå. Kan inte påstå att det är överdrivet många som har varit och hälsat på under den tiden. Kankse valde man fel stad eller så är de bara så att folket inte känner att de vill komma och hälsa på. Mig spelar det egentligen inte någon större roll, har slutat att tänka på vad och varför det är så. För det som är det är..

Detta är då Umeå i sin skönhet för er som har missat det.

Imorgon är det torsdag och det betyder att det börjar närma sig helg. Det är helt galet vad veckorna går snabbt när man är på VFU. Men helgen ser jag fram emot. Skönt att kunna sova lite längre än vad man gör på veckorna..

En rolig sak är att vi snart sitter i Etiopien och kanske dricker en kaffekopp eller gör något annat, eventuellt att vi kanske sitter och äter just vid denna tidpunkt om precis 1 månad.! Jag håller på spricka av längtan. Jag vill åka Nu nu nu!

Visst är barnen söta? Inte konstigt att man håller på att längta så mycket som man gör!

Middag med tjejerna nu! Krya på dig Ida!
Kramar/Josse

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar ihjäl mig jag med!

Tackar, får hoppas jag är bättre imorrn så vi kan träna...annars ses vi efter helgen! tjiiing

2008-12-03 @ 19:02:58
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linnea

saknar allt mys med tjejerna och saknar dig J. :)

sköt om dig 1 vecka till sen kommer jag!

2008-12-04 @ 21:59:54
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0