Praktik i Örnsköldsvik

Haha, jag vet att jag är grym på att rimma (se rubrik).

Är i Ö-vik och leker lärare på dagarna, faktikst väldigt roligt måste jag säga:) Fastän jag inte har ett uns av ämneskunskap så går det faktiskt helt okey:) Min handledare är en tjej som även har tyska som ämne, och det känns ju lite sådär för enda tyskan jag kan är halvknackig från Rammstein-låtar.. DU HAST! typ.

Mimmi min nye vän är världens bästa eftersom jag har fått kvartera in mig hos hennes mami! Jag måste även påpeka att Ö-vik är ju en jättefin stad?! Eller hur? Hus som står å "spela" uppe på bergsväggar och San Fransiscokänsla när man åker bil. Faktiskt!

Nu är det snart jul och det innebär Etiopien som i sin tur innebär vinter som i sin tur innebär pimpling ute på sjön vilket innebär att jag får sätta på mig bäverhandskarna och björnkussefjurran (haha internt skämt) på skallen! Ah.


Ljuskänslig och vit ögonbotten som man har, har man alltid fin grimas i motljuset.

/P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så jävla skön mössa, en sån har jag med i stugan! :)

2008-12-16 @ 17:05:47
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med om att Övik är en fin stad =D

2008-12-16 @ 23:31:40
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0