Petra Bloggar

Jaha, det känns som om jag har hamnat lite i skymundan i den fabulösa bloggvärlden sedan vår ankomst hem till Piteå. Men, jag kan meddela att jag lever och mår relativt bra. Man ska inte klaga. ("Tänk på barnen i Afrika"-frasen har duggat tätt inne i kollektivet). Sitter här och äter icke-laktosfri (!) fetaost direkt ur burken. Har jobbat från 9.30-22.00 och nu sitter jag i min pojkvän Emils fina lilla lägenhet. Alldeles själv, för Herr Berg är och jobbar i Kåbdalis! Funderar på att knyta mig så jag orkar upp till 13.30 imorgon:P haha. Det borde inte vara ett problem. Men det är det.

Sömn är någonting grymt underskattat! Älskar känslan av att man vaknar av väckarklockan, för att sedan snooza i tio minuter till. Ah, det är någonting att leva för!! Bland annat!

Nä, nu ska jag lägga mig och drömma mina återkommande drömmar om att jag glömmer min handväska med pass och annat nödvändigt i en ica-kundvagn ute i skogen! (Någon som är drömtydare??)

God natt foo shizzle my nizzle!

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0