När man inte har så mycket att göra

Nu har Fanny lämnat mig så ja sitter här hemma själv. Har inte alls så mycket för mig, så ja började kolla på gamla kort. Vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser tillbaka. Skrattade i alla fall så himla mycket när jag såg vissa bilder. Tex när jag såg kortet på mig och Johanna när vi hade krockat med skotern. De var inte alls roligt då med nu i efterhand så ser vi ganska roliga ut. Johanna fick sy i pannan av alla ställen och jag fick sned näsa. Vilken kaos det var. Man kan inte annat än att skratta åt de i efterhand. 



Nu hoppas ja att ja är frisk, måste nämligen till stan så ja kan sola lite innan vi åker. Endast 6 dagar kvar innan vi lämnar Sverige.!!



Kommentarer
Postat av: Spöket

Sluta sola din lilla pepparkaka!

2008-12-22 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0