lugna gatan

Idag är en lugn dag. J sover, jag och P har sett på Napoleon Dynamite (helt sjukt rolig film!) Jag har pratat i telefon en hel massa, en tjej som var i etiopien förra hösten och som åkte hem för ganska exakt ett år sedan ringde, så vi fick prata lite för första gången på ett år. Helt fantastiskt roligt. 

Tröttheten i kollektivet beror till stor del på gårdagens bravader. Vi var alla tre ute och svängde våra lurviga på campus. J och P var hos I och L på middag. Jag och min vän U hade inga planer men tillslut hamnade vi på Tomtebo hos en klasskompis. En riktigt trevlig stund där blev det. Efter det så GICK vi till campus (det var halt, svinkallt och jättemörkt) Där hade vi tänkt träffa J och P och andra folk på Corona, men då kön var kilometerlång hamnade vårt sällskap på e-puben. Gratis inträde och garderob. Där spelades i mitt tycke oerhört dansvänlig musik (många gamla abba- och carola hits) så vi dansade tills vi inte längre frös. Vid halv två styrde vi kosan hemåt och insåg idag hur roligt det är att gå ut och dansa. Kanske något man ska göra oftare?


Jajjemän, dans och underhållning. Inte Lillemors men gott nog ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0