Hur orkar ni med er själva?

Var Idas fråga till Josefin idag? Anledningen till detta kan jag ana är att vi inte är så planerade inför vår resa. Vi anlände till Umeå cid tretiden idag. Då hade vi inte packat ännu och vi skulle även tvätta. Nu är klockan halv tolv, vi har tvättat är färdigpackade och jag känner numera mig rätt så lugn. Grymt skönt!

Imorgon är det så dags. två kommer taxin för att ta oss till flygplatsen. sen blir det ett dygn i kungliga hufvudstaden innan vi på söndag sätter oss på planet. aaah vad roligt, läskigt och helt fantastiskt.

Undrar vad det första jag ska äta är? Injera, färskpressad juice eller kanske en mango? hmmm... Time will tell..



Kommentarer
Postat av: I

Hahha, tur ni kom i ordning iaf, hoppas F hittade sitt gula kort! Ses imorgon girls!

2008-12-27 @ 00:06:09
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad avis jag är! Hoppas ni får roligt tjejer! Njut av värmen åt mig också! Kram

2008-12-27 @ 02:41:53
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0