Hej då!

Nu närmar det sig avgång för oss. Ida har just anlänt till oss, skönt att ha henne hära. Ida har med sig stöd strumpor(lite avundsjuk) och Petra vill ha stödstrumpa för rumpan, men detta finns inte..
En sista koll om allt är med, inga levande ljus tända, allt klart tror ja!

Imorgon är avgången kl 14.00. Då åker vi mot Istanbul och sedan vidare mot Addis. Vi kommer att anlända till etiopien vid 4 snåret på måndag morgon. Ev. att vi kommer höra av oss till någon förälder och säga att vi lever.

Nu önskar jag mig själv en trevlig resa. Jag hoppas att vi kommer att ha 2 underbara veckor.

Sista kollen att allt är med, peppar peppar....

GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER OCH FÖRÄLDRAR!
Många kramar från oss!

Ps. Ida tror att hon har glömnt nå helvete, vet inte riktigt vad detta betyder. Hoppas inte det är något viktigt.Ds


Kommentarer
Postat av: Christina

Ha det så bra tjejer! Var rädda om er och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort. Hälsa alla.

Kramar

2008-12-27 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0