Detta men julen börjar stiga oss upp över huvudet.

Igår efter middagen så började vi koka knäck. Den vart grymt god! Så nu har vi knäck i våran kyl. Mums!
Vi kom även på att vi skulle börja torka apelsinklyftor. Detta tar ca 20 timmar. Så vi har ett tag bort innan det är klart, för man vill inte gärna lämna ugnen på när man sover.. Undrar bara hur nästa jul kommer att bli här, om vi har kryddat så här mycket detta år. 

Idag när jag kom på min praktik så fick jag veta att min handledare var sjuk. Så det resulterade i att jag fick vara vikarie. Skönt att vara på VFU och ändå få pengar. Satt inte helt fel, så de lär gå lite lättare att gå upp imorgon när jag vet vad som väntar. Kul att få ha egen tid med barnen med. Så man får vara lärare på riktigt.

Den stor bloggdrottningen blondinbella la för någon dag ut en bild på sig när hon var "ostylad". Ingen av oss här hemma kunde se att hon var "ostylad", så vi tänkte att nu lägger vi ut bilder på hur man ser ut när man ÄR ostylad. Se och njut!


Detta är då att vara ostylad. Dålig hållning, slappa kläder,  allmänt fula. 
(skulle få upp en bild på P med, men det gick ej)

Nu blir det boxning med Ville från klassen, han ska allt få tjejspö! 

Trevlig kväll! /Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0