Bilder

Här kommer lite efterfrågade bilder på vårt julpynt. Det är så mysigt med jul att till och med opponering i skolan och tenta på torsdag känns ok

 
Fönstret i köket, mysigaste rummet i hela lägenheten
 
I brist på julgran hängde vi upp julgranskulorna i vårt ris i hallen. P och J är tveksamma men jag gillar det.

Även toadörren har fått sin egen prydnad. Fyra ljus, men inte allt för långt bort i alla fall

Min lilla tygtomte som får plats mellan mina två lp-skivor

Julkort från Etiopien, syns inte på bilden, men Josef, Maria och Jesus har alla etiopierfärgade ansikten. Min absoluta favorit prydnad just nu


Ännu ett julkort som jag ramat in. Detta från unicefs samling för några år sedan. J tycker jag sparar på så många konstiga saker som kan vara bra att ha. Här är en sådan!

Det var det vi hade att bjuda på idag. Nu blir det mer tentaplugg.. Jag har verkligen tenta jämt..



Kommentarer
Postat av: SvBG

Inte visste jag att det var jul redan :-P

Trevligt hitta eran blogg... även om det nog bara är Fanny jag känner. Eller jag tror det i alla fall. Ni är ju lite, vadskamansäga, anonyma...

2008-12-02 @ 21:33:05
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0